Странице

Jun 6, 2011

Grčka - Lefkada

Na Lefkadu definitivno vredi otići bilo da ste avanturista ili lenčuga.
Ostvo nudi dosta toga, jer nije premalo da ga vidite za 2 dana, niti preveliko da morate bar iz 2 puta da ga celog obiđete (kao Krit, npr.!).

Dolazak: Ako dolazite iz Soluna, uzećete bus na peronu KTEL PREVEZAS, budući da je luka u kojoj ćete presesti na lokalni bud - grad Preveza. Busevi idu iz Soluna u 10:15 h svim danima i u 15:00 svim danima osim subotom, i do Preveze put traje 4h i 45 min.
Postoje i neki direktni busevi do Lefkade, ali samo ponedeljkom u 9:45 i petkom i nedeljom u 14 h. Taj put traje 5 sati i karta košta 35 € u jednom pravcu.
Ako presedate u Prevezi, lokalni bus ima u sledećim terminima: 14.30 - 16.45 – 20.00. Ako vam zatreba koja informacija, telefon buske stanice u Prevezi je : 00.30.2682061331.
Podsećam vas da sve informacije o eventualnim izmenama reda vožnje iz Soluna možete naći direktno na sajtu autobuske stanice u Solun, KTEL MAKEDONIAS, na adresi http://www.ktelmacedonia.gr/en/content/show/tid=124
ostavila sam vam link sa kartom, u slučaju da se odlučite za neku dr. destinaciju :)

Plaža u Nidriju, voda nije baš bistra, a sunce brzo zađe...
ok je za prvu pomoć samo.
Gde biti smešten na Lefkadi ? Velika je razlika da li ste na strani ostrva okrenutoj prema kopnu ili prema pučini.
Kopno - sunce brže zađe, voda je malo mutna, ali dobro ste povezani sa svim većim naseljima. Ja sam bila smeštena u gradu Nidri, koji je luka i ni plaža ni sam grad nisu me ipresionirali, ali budući da sam posle uzela trajekt za druga Jonska ostrva, bilo mi je zgodno, a i obilazila sam druge destinacije po ostrvu u svakom slučaju.







Pučina - Ovu stranu ostrva karakteriše hladna, hladna voda, ali zato su plaže bezmalo od najlepših u Grčkoj.

U mojoj karijeri do sada, zlatnu medalju na listi svih plaža na kojima sam bila drži PORTO KATSIKI, na koju je najlaše doći brodićem.

Tirkizni raj.

Sve su ovde nenadmašne, i jako blizu jedna drugoj, tako da ih kolima ili motorom možete obići !


Plaža u gradu Kalamitsi, ima dosta komercijalnih sadržaja nad plažom a more je fantastično.

Kathisma (sa neta)


Izleti na i oko ostrva: Skorpios
Razmišljate da se ovuda šetao Aristotel Onazis, Marija Kalas vežbala za nastup, a možda i Džeki Kenedi isprobavala šešire negde, pa se i osetite glamurozno. Ali samo zbog onoga što vi sami umislite, jer prilaz ostrvu, bar kakav vam krišom priušte vlasnici lokalnih brodića (jer je zvanično zabranjen), nije ništa što bi vas inače zaintrigiralo. Ostrvce ne liči na tipično tirkizno grčko, okruženo je nekakvim visokim rastinjem koje je više karakteristika kopna, a sunce jako brzo zađe, tako da izgleda još mračnije. Voda u ovom delu je poprilično hladna, tako da najveće zadovoljstvo može vam pričiniti osećaj smirenosti i izolovanosti koji ovaj privatan posed odaje.


1 comment:

  1. Hvala puno na ovim informacijama, i onako mi je je to sledeca destinacija u Grckoj !!

    ReplyDelete